.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک حادثه هوایی در آخرین روز سال

شمال نیوز: هواپیمای ایرباس 300 شرکت هواپیمایی ایران ایر ساعت 6:30 صبح امروز دوشنبه 29 اسفند ماه فرودگاه مهرآباد تهران را به سمت جده عربستان سعودی ترک می کند.

با گذشت چند دقیقه از آغاز این پرواز این هواپیما دچار نقص فنی شدیدی شده به طوریکه برای جلوگیری از هرگونه حادثه پروازی در آخرین روز سال 1390 به اجبار در فرودگاه اهواز فرود اضطراری می کند.
 
بر این اساس از ساعت 12 ظهر امروز حدود 300 مسافر این هواپیمای ایرباس به اجبار در فرودگاه اهواز پیاده می شوند و این در حالی است که در پاسپورت مسافران این هواپیمایی مهر خروج از کشور ثبت شده است.
 
پیگیری‌های خبرنگار مهر از فرودگاه اهواز حاکی از آن است که تاکنون مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایر و مسئولان کاروان های حج و زیارت هیچ گونه پاسخی به مسافران این هواپیما درباره زمان احتمالی پرواز به سمت جده عربستان نداده اند.
 
از سوی دیگر ساعات پایانی سال 1390 در حالی سپری شدن است و به نظر می رسد که 300 مسافر این پرواز باید شب عید را در فروگاه اهواز سپری کنند.
 
پیگیری خبرنگار مهر هم تاکنون از هواپیمایی ایران ایر و مسئولان سازمان هواپیمایی کشور و فرودگاه اهواز درباره مشکلات مسافران این پرواز نتیجه نداده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.